Kooperacja H&M x Kenzo to kolejna odsłona znanych już kolekcji, które powstają podczas współpracy sieciówki ze znanymi domami mody i światowej sławy projektantami. Choć żadne z ubrań nie pojawiło się jeszcze w sklepach, blogerzy i trendsetterzy plotkują o nich od dawna. A dokładnie od marca 2016, bo to wtedy ogłoszono, który dom mody przedstawi swoją kolekcję w tym roku.
Pierwsze zdjęcia z lookbooka H&M x Kenzo ujrzały światło dzienne już w lipcu, ale teraz mamy prawdziwą gratkę: aż 3 z 7 zdjęć z kampanii promującej kolekcję. Jej autorem jest Jean-Paul Goude, który postanowił przedstawić sylwetki ambasadorów w wyjątkowy sposób. Rozcięte zdjęcia ponownie ułożono w mozaikę, która podkreśla wyjątkowo energetyczny charakter całości.
Ubrania z kolekcji H&M x Kenzo prezentują aktywiści i osobowości ze świata mody, muzyki, sztuki. Nie mogło zabraknąć ambasadorów marki: Chance the Rapper, Iman i rapera Suboi.