Właścicielka domu mody La Mania potraktowała Walentynki jako okazję, by dotrzeć do najmłodszych klientek. Twarzą kampanii została 16-letnia Iga Lis. Nastolatka jest drugą po 18-letniej finalistce „Top Model” Karolinie Pisarek młodą twarzą marki.
Z okazji Dnia Zakochanych marka La Mania proponuje limitowaną linię bluz i T-shirtów #KissKissMania. Zdobią je wyhaftowane metodą flokowania różnokolorowe usta. Ich ceny oscylują w granicach 400 zł. Dostępne są na stronie internetowej oraz w butikach La Manii.
– Otwieramy się na najmłodsze pokolenie La Manii, w związku z czym Iga była dla nas naturalnym wyborem. Młoda 16-latka, która kocha modę i stara się wykorzystać swój potencjał w jak najlepszy sposób. Z Igą pracowało się świetnie. Jest zdyscyplinowana i dokładnie rozumie, na czym polega jej praca – powiedziała dyrektor kreatywna La Manii.
Wokół córki dziennikarzy Tomasza Lisa oraz Kingi Rusin ostatnio jest coraz głośniej. Nastolatka w krótkim czasie odniosła kilka sukcesów. Jej zdjęcia pojawiły się na prestiżowej stronie modelingowej models.com. Została wymieniona w cyklu o nowych twarzach „Daily Duo”, w którym w zeszłym roku pokazano zaledwie dziewięć Polek.
W ostatnim czasie Iga wzięła też udział w pokazie marki MMC. Zaprezentowała się na nim w dwóch stylizacjach. Zobaczcie, jak wyglądała!