Kategorie Moda

Iga Lis twarzą walentynkowej kolekcji La Mania

Opublikowany Autor Laura
La Mania

Właścicielka domu mody La Mania potraktowała Walentynki jako okazję, by dotrzeć do najmłodszych klientek. Twarzą kampanii została 16-letnia Iga Lis. Nastolatka jest drugą po 18-letniej finalistce „Top Model” Karolinie Pisarek młodą twarzą marki.

Z okazji Dnia Zakochanych marka La Mania proponuje limitowaną linię bluz i T-shirtów #KissKissMania. Zdobią je wyhaftowane metodą flokowania różnokolorowe usta. Ich ceny oscylują w granicach 400 zł. Dostępne są na stronie internetowej oraz w butikach La Manii.

– Otwieramy się na najmłodsze pokolenie La Manii, w związku z czym Iga była dla nas naturalnym wyborem. Młoda 16-latka, która kocha modę i stara się wykorzystać swój potencjał w jak najlepszy sposób. Z Igą pracowało się świetnie. Jest zdyscyplinowana i dokładnie rozumie, na czym polega jej praca – powiedziała dyrektor kreatywna La Manii.

Wokół córki dziennikarzy Tomasza Lisa oraz Kingi Rusin ostatnio jest coraz głośniej. Nastolatka w krótkim czasie odniosła kilka sukcesów. Jej zdjęcia pojawiły się na prestiżowej stronie modelingowej models.com. Została wymieniona w cyklu o nowych twarzach „Daily Duo”, w którym w zeszłym roku pokazano zaledwie dziewięć Polek.

W ostatnim czasie Iga wzięła też udział w pokazie marki MMC. Zaprezentowała się na nim w dwóch stylizacjach. Zobaczcie, jak wyglądała!