Marc O’Polo historia
W 1967 roku w Szwecji trzej przyjaciele założyli markę odzieżową. Tak zaczęła się historia Marc O’Polo, która nierozerwalnie wiąże się z hasłem “Follow Your Nature”. Pierwsza kolekcja składała się z t-shirtów wykonanych z indyjskiej bawełny. W czasach mody na Daleki Wschód szybko się przyjęły i stały się początkiem sukcesu. Wszystkie kolejne kolekcje były związane z naturą zarówno w zakresie kolorystyki, materiałów, jak i tkanin. Niewiele osób wie, że to Marc O’Polo zawdzięczamy pierwsze tłoczone a nie drukowane napisy na t-shirtach oraz bluzy typu unisex.
Marc O’Polo online i stacjonarnie
Ubrania i dodatki Marc O’Polo kupisz w ponad 2500 sklepach w 30 krajach. 83 sklepy należą do marki, 133 działają na zasadach franczyzy, zaś resztę stanowią salony partnerskie i multibradowe.
Kolekcje Marc O’Polo z łatwością kupisz online. W Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Szwecji i Holandii działają internetowe sklepy firmowe. W Polsce pomimo ich braku nie będziesz miała problemu z dokonaniem zakupu. Wystarczy zajrzeć chociażby do Zalando, by znaleźć mnóstwo ubrań szwedzkiej marki.
Marc O’Polo Polska
Oprócz sprzedaży online, w Polsce znajdziesz kilka sklepów stacjonarnych szwedzkiej marki. Są to trzy salony mieszczące się w Warszawie, jeden w Katowicach w Silesia City Center, w Starym Browarze w Poznaniu, w Szczecinie w Galerii Kaskada oraz w Gdańsku w Galerii Bałtyckiej. Żaden z nich nie znajduje się w pobliżu Ciebie? Zamów wybrane ubrania i akcesoria przez internet!
Kolekcje i trendy
Niewiele osób wie, że szwedzka marka proponuje nie tylko linię damską, męską i dziecięcą, w skład której wchodzą ubrania i akcesoria. W ciągu roku pojawia się aż 12 kolekcji utrzymanych w niezmiennej stylistyce. Ubrania są proste, klasyczne i uniwersalne. Z trendów wybierane są te, które można uznać za ponadczasowe. Nawet ubranka dziecięce utrzymane są w podobnym tonie i mają bardzo mało ozdobnych detali. Najmniej znaną linią jest Home.